| 2 comments ]

Jumaat: 1 Ogos, 2008
PakTeh keluar wad dahulu pagi Jumaat, minggu lalu: 25 Julai, 2008. Keluar sebagai orang terakhir dari wad 1B bersama Hafiz.

Sebelum itu, Munirah adalah orang pertama keluar, sehari selepas operation - hari Rabu. Memang doktor ada beritahu, kanak-kanak amat cepat pulih berbanding orang dewasa. Manakala PakChik Yusof dan Nasir keluar hari Khamis. PakTeh dan Hafiz lewat sebab sukar makan, walau makanannya jenis lembut: Bubur nasi, roti bun cicah dengan teh ais.

Balik rumah, dapat cuti sampai Ahad. Hari Sabtu - minggu lepas, sekolah ganti untuk tambahan Raya Puasa nanti. Isnin dah sekolah.. ada masalah juga untuk mengajar. Sakit tekak di kiri dan kanan tekak sakit.

Hari ini setelah seminggu, baru mula bercakap dalam perhimpunan awal pagi. Tekak kanan dah ok, cuma sebelah kiri masih sakit, bila menelan. Terima kasih atas doa semua. Semoga Allah mempercepatkan proses penyembuhannya.

Related Posts by Categories



2 comments

Pak Ngah: said... @ 8:27 PM

:: salam... alhamdulillah... ke arah penyembuhan le tu...

:: macamana rasanya ye... roti bun cicah/celup teh ais... pengalaman tu... nak telan terasa peritttt...

:: pakngah dah dua kali masuk wad... di Lumut dan di Taiping... cerita lama zaman tok nadoq... tahun 60an dan 70an...

azlanlin said... @ 3:42 PM

Alhamdulillah..walaupun tekak masih sakit dan dalam proses penyembuhan... jari tangan masih boleh menguettt- ngueetttt...

Moga2 hari ni makin sihat..

Post a Comment