| 0 comments ]


Tadi baru perasan Neoworx Gadjet Total Visitors tunjukkan pelawat dah lebih sejuta orang. Entah betul atau tidak, Allahu A'lam. Ada kat bawah sebelah kanan blog ini.

Di ruang masa ini, PakTeh mengucapkan berbanyak terima kasih pada para pengunjung, yang setia atau yang sekadar menjenguk 'window shopping'. Atau juga yang tersesat dari carian Pakcik Google atau Uncle Yahoo. Selamat datang dan terima kasih.

Neoworx Gadjet

PakTeh pilih gajet Neoworx pada tahun 2007 kerana ia lebih 'reliable' - ia bermula dengan 0 pengunjung. Ini berbeza dari gajet-gajet lain yang boleh diubahsuai permulaan kiraan pengunjung., dan bukan real time. PakTeh suka juga melihat bendera-bendera negara pengunjung yang berputar secara 'scrolling'. Namun begitu, walau sesuka mana dengan Neoworx ini, PakTeh masih pakai yang free version.

Sejarah Blog

Blog ini bermula pada November, 1996 dengan satu post bertajuk 'Gear 1, 2, 3..'. Bagaimanapun entri tersebut telah di-delete tahun lalu sebab hanya berisi satu ayat 2 patah saja.. iaitu sama seperti tajuknya. Kemudian diikuti post ke-2 setahun selepas itu, pada 21 Oktober, 2007. Ketika itu, PakTeh diajak oleh adik-beradik untuk berblog bagi merapatkan hubungan dan bertukar berita secara bergambar. Antara yang teraktif ialah PakNgah dan PakTam.

Mula-mulanya, PakTeh menulis kisah famili dan sedara mara serta berita setempat. Akhirnya bercambah ke merata tempat malah suka pula memuatkan berita dan isu pendidikan negara.

Bagaimana pun, di kesempatan ini, PakTeh memohon maaf kerana terpaksa moderate komen. Kalau tidak, komennya terlalu melimpah dan sukar dikawal, belum termasuk spammers. Di samping itu, maaf juga jika lewat atau tidak menjawab komen anda. PakTeh juga ada kehidupan untuk dijalani seperti anda semua. Blog ini sekadar hobi dan ketika ada masa luang.

Harapan

Mungkin selepas 3-4 tahun ini, blog ini akan berubah sedikit. Mungkin kembali pada yang asal, atau mungkin pula lebih merapu.

Related Posts by Categories



0 comments

Post a Comment