| 4 comments ]

Jumaat: 18 Julai, 2008

Apa-apa hal, tangkap gambar dulu.
Ada yang bersedia, ada yang belum bersedia.
Camera-man said: No replay. hehe

Etihad Airways

Ia adalah syarikat penerbangan negara Emirate Arab Bersatu (UAE). Ia dimulakan dengan Dikri Diraja pada Julai, 2003, dengan Abu Dhabi - ibu negara UAE sebagai hub penerbangannya. Operasi komersial Etihad Airways bermula November 2003.


Sebagai syarikat yang masih baru, lokasi penerbangannya belum betul2 berkembang. Yang bagusnya, kapal terbangnya masih baru dan banyak kemudahan untuk penumpang.

Dulu masa umrah dengan Tok Che Mah (2002), naik Emirates Airways. Berbeza dengan Etihad, Emirates adalah flight rasmi bagi Dubai, salah sebuah negeri kota yang paling maju dalam UAE, melebihi Abu Dhabi, Doha, Muscat dan lain-lain.

Related Posts by Categories



4 comments

azlanlin said... @ 12:23 AM

Pengalaman kendiri yang tiada galang gantinya. Juga sekadar pengalaman membaca drp garapan pengalaman sebenar penulis..amat jauh bezanya. Sapa rasa..sapa tau! Kan PakTeh?

http://sksi2044.blogspot.com

PakTeh said... @ 11:05 AM

salam. setiap orang: diri, rupa dan liku hidupnya berbeza. semua takdir Tuhan ada rahmat tersembunyi. kalau semua orang sama rentetan sejarah pengalaman, kehidupan di dunia ni tentu membosankan. semua cerita benda yang sama, hehe.

tahniah, blog sksi makin menyerlah. emm.. ingat kalau boh neocounter flag dalam tu, lagi ok kot. boleh gunakan kaedah jemputan yg "kita sedia maklum", hehe.

Bangchik and Kakdah said... @ 12:29 AM

Blog pakteh hebat la ni.... very professional!

Bangchik and Kakdah said... @ 12:38 AM

hari tu ada cakap dengan anak Aman, Toklang ada satu cerita tentang Abah.

tapi kena tunggu beso sikit, agak-agak sama beso dengan Abah masa kejadian dan peristiwa itu.

Haha.

Post a Comment