| 2 comments ]

MATTA FAIR 2010 (12-14 MAC 2010 : PWTC, KL)

  • Tarikh : 12 - 14 Mac, 2010.
  • Target : 80,000 Pengunjung.
  • Tempat : Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur.
  • Booth : 893 buah gerai pameran
  • Istimewa : Setiap pengunjung dapat kad diskaun.

Persatuan Ejen-ejen Pelancongan dan Pengembaraan Malaysia (Matta) mensasarkan ketibaan 80,000 pengunjung pada pameran Matta Fair 2010 yang akan diadakan dari 12 hingga 14 Mac ini.

Pengerusinya Datuk Mohd Khalid Harun berkata jumlah sasaran lebih tinggi itu dibuat berikutan keadaan ekonomi negara yang dilihat semakin pulih ketika ini.

"Pada pameran Matta September lalu, kami menerima kehadiran 70,000 pengunjung dari serata dunia termasuk peserta-peserta luar yang turut mengambil bahagian walaupun tempoh tersebut merupakan waktu getir kerana negara diserang virus H1N1. Kali ini kami yakin mampu mencapai jumlah sasaran lebih tinggi," katanya kepada pemberita di Kuala Lumpur, hari Selasa.

Beliau berkata Matta Fair kali ini akan diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra di sini dan turut mensasarkan menerima penyertaan dari negara-negara rantau Asia dan Mexico.

Manurutnya 893 gerai pameran akan disediakan dan penyertaan akan mula dibuka mulai Isnin ini hingga 22 Januari nanti.

"Istimewanya kali ini pengunjung akan ditawarkan kad keahlian bagi mendapatkan harga potongan setiap kali penganjuran Matta Fair," katanya.

(Sumber: Bernama - 5/1/2010 - 23:00pm)

Related Posts by Categories



2 comments

+ Iza Khalid + said... @ 3:07 PM

hi, do you have any idea when is the travel period start if we bought the ticket at this year's matta fair? thanks!

y@n zHi said... @ 5:24 PM

For those who wants to do online research of matta fair packages, I have a website link to share - http://www.waahhh.com

Post a Comment