| 0 comments ]

Malaysia Airlines (MAS) akan menawarkan tambang murah menerusi kempen "Everyday Low Fares" bagi penerbangan domestik dan antarabangsa bermula Isnin hingga Jumaat (11/1/2010 - 15/1/2010).
Pengurus Besar Kanan Pengurusan Rangkaian dan Pendapatan MAS Dr Amin Khan berkata tawaran harga rendah yang menarik ini adalah untuk laluan domestik perjalanan dari 22 Feb hingga 15 Nov dan dari 22 Feb hingga 17 Dis untuk sektor antarabangsa.

"Sejak kami memperkenalkan "Everyday Low Fares" tahun lalu, kami menjual tiket dengan nilai lebih daripada RM350 juta dengan tiga destinasi paling popular bagi rakyat Malaysia adalah London, Melbourne dan Hong Kong," katanya dalam satu kenyataan.

Amin berkata mulai Isnin hingga Khamis, mereka yang mahu ke Hong Kong boleh terbang ke bandar raya itu hanya dengan RM419 untuk perjalanan sehala.

Pelancong di Semenanjung Malaysia boleh menikmati tambang sehala keseluruhan serendah RM89, RM193 untuk destinasi di Asean, RM419 untuk China dan benua kecil India RM469, katanya.

Beliau berkata "Everyday Low Fares" adalah kesempatan yang baik untuk mendapatkan tawaran harga tiket penerbangan dalam memperbaiki perubahan ekonomi.

" Pelanggan dapat menikmati tawaran terbaik dengan perjalanan kemudian kerana kita menyediakan fleksibiliti dalam tempoh perjalanan selama 10 bulan," katanya.

Untuk menjadikannya lebih menarik, Amin berkata MASholidays menawarkan pakej percutian menarik dalam tempoh tempahan dan perjalanan yang sama dengan kempen itu, dan menawarkan pakej pelancongan ke pantai, tapak ekopelancongan, warisan dan destinasi pelancongan terkini seperti Pulau Pinang (daripada RM354), Bali (daripada RM694), Bangkok (daripada RM679) dan Hong Kong (daripada RM1,470).

Para pelancong boleh menempah dan menyemak pakej-pakej lain di www.masholidayz.com, katanya.

(Sumber: Bernama - 11/1/2010 - 00:20am)

Related Posts by Categories



0 comments

Post a Comment