| 8 comments ]

Imbauan memori : 06.02.08 sebelum ke Kuala Terengganu

Gambar atas: Di Benteng, di tebing Sungai Pahang.
Gambar kiri (atas) : Depan Bangunan PKNP & Kompleks Teruntum
Gambar Tengah : Depan Kuantan Parade
Gambar Kanan : Dalam Masjid Sultan Ahmad Shah 1 (Masjid Negeri Pahang)
Gambar kiri (bawah) : Jambatan Sultan Abu Bakar

Related Posts by Categories



8 comments

Farah Deen said... @ 12:28 AM

seronoknya nampak makteh ngan zaim dok posing tu. tak penah sampai kuantan pun lagi farah ni. nampak mcm cantik ja.

Pak Ngah: said... @ 1:30 AM

:: salam pakteh... cuti CNY yang membawa kenangan...

PakTeh said... @ 8:35 AM

:: farah > posing memang acara kegemaran depa. cuma si zaim selalu pelik aksinya depan kamera, haha.

kuantan ok, sebenarnya tak round habis ari tu. just makan tengahari di Benteng, tepi Sg. Pahang. banyak gerai di situ. kemudian gi masjid negeri, solat jamak. then - kuantan parade! menyopping dan cari2 sikit barang untuk si zaim.

PakTeh said... @ 8:36 AM

:: salam PakNgah > antara kenangan2 yang susah nak dilupakan. punya syok berjalan sampai sesekali lupa hari apa masa tu. :D

azlanlin said... @ 6:36 PM

susun atur gambar dengan paparan menarik...rasa mcm tertarik! hang dah teror nooooo......fuiyoooo!

---> kelat said... @ 5:54 PM

huwaaaaaaaaa... tingat la pulak jaman dolu2... kelat praktikal kat kompleks teruntum tuh.. tingkat 17 ngan 18... YAYASAN PAHANG... huhuhu...

hamboiii... mkn kat benteng tu ker... sedap x??? hikhikhik

PakTeh said... @ 9:51 AM

azlanlin@PakTam : susunatur tu yg ambil banyak masa. terror tak tegha mana jugak, haha.

PakTeh said... @ 9:53 AM

kelat: oo biasa la dgn kuanta ya, kelat? a'ah, makan di benteng. gerai banyak, tapi kurang tersusun. Itu kerja Majlis Perbandaran Kuantan punya ikhtiar la pulak cari jalanh.

Post a Comment