| 10 comments ]

Sekali tengok macam tak kenal.
Dua kali tengok macam gambar IC dedulu.
Tiga kali tengok macam kenal pula.
Siapa gerangan budak itu .. ?

Related Posts by Categories



10 comments

azlanlin said... @ 9:20 AM

Siapa yek...?

Tetapi lubang idung mu tetap menjadi pojaan hatiku...

PakTeh said... @ 9:51 AM

haha.. baru nak cakap.
untuk keterangan lanjut, sila rujuk spesis "buah jambu masak".

Pak Ngah: said... @ 2:20 PM

:: salam... wooo... jambu masak... ingatkan jambu mawar...

Farah Deen said... @ 4:31 PM

pakteh...mcm gambar pakteh je time muda2 dulu? tempias muka zaim pun mcm ada gak....sapa ye???

Cikgu Hakim said... @ 2:14 PM

teringat masa pegi amik ic ngan mak dulu2..mak kata "cik, awat ic anak saya tak sama dengan saya?".. :)

actually teringin nak dapat ic lama tapi akim dan seangkatan jadi 1st batch guna mykad.

mama ranggie said... @ 2:27 PM

sape tu?

macam ku kenal ya tp dimana?

Idham said... @ 10:05 PM

Pak Teh nak main teka teki plak nih. Kalau jawapan yg diberi tu betul brapa ribu hadiah dia? haha. saya rasa saya kenal...tapi tak tahu jer..ssy suka blog nih keep a good work! salam kenal. sy letak link kt blog nih ye. Cabai Burung

bangchik said... @ 11:53 PM

Ingat nak teka jugak sapa dia.... tapi tunggu Thalatha la...

azilah said... @ 4:51 PM

Haha, P.teh takyah tanya la,, ilah dah tau. Nostalgia habis gambar tu. Walau dikaburkan gambar tu dgn cara yg canggihpun, tetap kukenal rupa itu...Haahaa.

PakTeh said... @ 6:04 PM

@semua: hahaha.

Post a Comment