| 10 comments ]

Hari ini
Zaim dah tiada
Hari ini
dia dah masuk asrama
Hari ini
tinggallah
PakTeh & MakTeh
berdua
mengharungi kembali
zaman berdua
bersama
semoga
bahagia cinta
kekal selamanya

Related Posts by Categories



10 comments

Farah B said... @ 1:13 AM

sian paklong and maklong, mesti rasa sunyi kan? farah and kakak farah dulu 2-2 beradik masuk asrama penuh, mcm tu la mak bapak sunyi sepi, kitorang pun dua beradik je. takpe, nanti weekend paklong boleh la visit zaim kan?:( :(

azlanlin said... @ 2:03 AM

alhamdulillah....

PakTeh said... @ 6:45 AM

farah b: sian tu kat PakTeh & MakTeh, hehe. Pagi semalam dah hantar Zaim. InsyaAllah, tiap2 hujung akan lawat dia.. Alhamdulillah.. dekat je.. dalam 45 minit.

PakTeh said... @ 6:48 AM

PakTam: alhamdulillah. kena la kami belajar duk berdua. tapi awal pagi ni, terasa sesuatu yang lain. tak susah2 kena gerak Zaim pi sekolah. dia tu cukup susah nak bangun pagi. haha.

Moga2 masuk asrama akan mendidik dia jadi lebih berdisiplin dan berdikari. Semalam tengok dia seronok je, dpaat kawan baru :))

minus23degrees said... @ 3:23 PM

happy new yr..mate came across ur blog.its cool n u got good statts.i hav added u..do giv a linkback 2 me at http://arseammunition.blogspot.com..do chec out my stats

PakTeh said... @ 4:02 PM

minus23degrees. thanks for dropping in. x-linked accomplished.

---> kelat said... @ 6:00 PM

cian kat pakteh & makteh... huhuhu... x pe... bukan lama mane ponggg... ala.. makteh kan adeeee... huhuhu

PakTeh said... @ 6:10 PM

a'ah la kelat. kurang2 ada juga kawan bersembang & berjalan. :)

Sharifah Hassan said... @ 1:56 AM

Salam,

isk..isk..isk...anak kita ramai la...bukan setakat yang kita rindu...yang rindu kat kita pun ada...

tahun ni saya officially dapat 41 orang anak!

unofficially, hari rabu, member dari Melaka serah anak lelaki dia untuk dijaga sebab sedang belajar di MCKK..Maknanya saya pun lepas ni kena rajin turun ke Kuala Kangsar pulak!!!

jangan tengok yang sorang jer..tengok yang ramai-ramai tu..ada yang perlu dijadikan anak kita juga...

boleh kan gitu???

PakTeh said... @ 9:00 AM

Salam Sharifah. Memang betul. Dan saya ada 905 orang anak tahun ni yg kena jaga. Jenuh.. haha. Bela depa dari 7.25am - 3.20pm.

60% Cina, 30% Melayu & 10% India. Mixed. What a lucky father! haha.

Post a Comment