| 6 comments ]

Permohonan ke Tingkatan Empat di SMK Teknik boleh dibuat secara online di pautan Sistem Permohonan Dalam Talian Kementerian Pelajaran Malaysia.

  • Tarikh Tutup : 15 Januari, 2009
Rujuk dahulu syarat kelayakan minimum PMR 2008 diperlukan mengikut kursus bidang Teknik, Vokasional atau Kemahiran yang ditawarkan sebelum mengisi permohonan di laman berkenaan.

Jika perlu buat perubahan pilihan jurusan, kursus atau sekolah agar bersesuaian dengan keputusan PMR 2008, hendaklah sebelum atau pada 1 Januari, 2009.

Semakan keputusan permohonan juga boleh dibuat di laman berkenaan, dijangka hujung Januari atau awal Februari, 2009.

UPDATE !! 
Semakan keputusan SMK Teknik : 10 Februari, 2009
Pendaftaran di SMK Teknik : 23 Februari, 2009
Klik sini untuk MAKLUMAN LANJUT..

Related Posts by Categories



6 comments

teah :) said... @ 11:06 PM

saya nak tukar teknik lain . perlu pergi sekolah tuh atau nak pergi pejabat teknik dan vokasional dekat putrajaya . rep as soon as possible , tq :)

Unknown said... @ 4:18 PM

prgi sklah yg mane??

john said... @ 1:15 PM

saya dapat aliran vokasional SM teknik balik pulau.so sekarang boleh tak saya apply rayuan untuk sekolah teknik lain.saya nak aliran teknik,result saya 5a 3b bolehkah permohonan saya dipertimbangkan.

Amir Sabrin Mohammad Ali said... @ 11:30 AM

boleh asalkan awk dapat math B.

Amir Sabrin Mohammad Ali said... @ 4:27 AM

to teah,awk perlu pegi dulu smt yg awk nak minta tukar,sblm tu tanya kepada pengetua smt yg awk dapat tawaran dan tanya kat dia boleh tak nak tuka smt.

shirleyng9597 said... @ 10:16 PM

saya tlh membuat pendaftaran ke smt untuk anak saya. kawan2 anak kata mereka tlh dpt tawaran dari kementerian. mcm mana nak tahu di tawaran di beri atau tidak?

Post a Comment