| 6 comments ]

Permohonan Pengajian Lepasan SPM/Setaraf Fasa 1 ini dibuka mulai 3 November, dan tarikh tutup permohonan ialah 31 Disember, 2008.

Di Laman Permohonan IPTA ini, anda boleh membuat permohonan, pindaan dan semakan keputusan. Hanya satu kali permohonan dibenarkan.

Dinasihatkan agar memohon sebelum tarikh tutup, dan membuat pindaan setelah keputusan SPM diperolehi. Ini kerana anda hanya ada 3 kali sahaja peluang membuat proses kemaskini permohonan.


Bagi pengguna Mozilla Firefox atau Internet Explorer dan bermasalah dalam memasuki menu aplikasi di laman Kementerian berkenaan, rujuk Panduan Capaian ke laman berkenaan. Selamat Berjaya!

Related Posts by Categories



6 comments

Norhafiza Che Ishak said... @ 1:22 PM

semakan keputusan permohonan kemasukan ke IPTA bagi pelajar lepasan spm 2009 fasa 1 bila keluar?

诗の said... @ 11:41 PM

bolehkah saya memohon Permohonan Kemasukan Ke IPTA Lepasan SPM Sesi 2009/2010 sekarang?

shafida_naiem said... @ 7:28 PM

hai,
saya pelajar lepasan spm 2009,,
bagaimanakah saya ingin memohon kemasukan ke maktab perguruan?

Unknown said... @ 9:58 PM

macam maner nk online cosmopoint pelepasan spm bagi 2010?????? tlg saya..plezzzzzzz

kar nee said... @ 8:07 PM

hi macam mana i nak reprint borang permohonan ke ipta saya ??

anddey said... @ 11:52 AM

kalau ada berita tentang kemasukan ke maktab perguruan sesi yang terdekat ni tolong emailkan kat saya di ...ondi99@yahoo.com...plezzzzzz

Post a Comment